فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور از پخت و توزیع هشت هزار قرص نان رایگان همزمان با روز میلاد کریم اهل بیت (ع) در مناطق محروم این شهرستان در قالب طرح قرارگاه حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 29 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سرهنگ «علی اصغر اله دانه»  اظهار داشت: این طرح با مشارکت بسیج اصناف، اتاق اصناف و اتحادیه خبازان در محلات محروم شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: توزیع نان رایگان ویژه ماه مبارک رمضان با هدف اجرای بخشی از رزمایش مواسات به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

سرهنگ اله دانه ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از اصناف تعطیل هستند لذا اقشار مختلف جامعه دچار سختی در تامین معیشت شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت تحقق فرمان رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات اضافه کرد: تصمیم گرفتیم در ۲۰ نانوایی، پخت و توزیع نان به صورت صلواتی در ماه مبارک رمضان را داشته باشیم.

او همچنین با اشاره به اقدامات سپاه کنگاور در قالب طرح حاج قاسم سلیمانی در حوزه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در این اوضاع و احوال کرونایی و اقتصادی، گفت: سپاه شهرستان در قالب طرح بزرگ حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۱۹ مرحله رزمایش و ۱۱ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین توزیع کرده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار