نوار تساوی های تیم شاهین کرمانشاه در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور پاره شد و این تیم اولین پیروزی خود در این رقابت ها را بدست آورد.
کد خبر: ۹۵۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 26 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،بازیکنان تیم شاهین کرمانشاه در این هفته از رقابت ها برابر تیم مبل کریمی البرز قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 3 بر یک حریف را با شکست بدرقه کردند.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در تشریح عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار، اظهارکرد: بازی فشرده و سنگینی برابر مبل کریمی البرز داشتیم، اما با نمایش بسیار خوبی توانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

وی تصریح کرد: حریف البرزی، تیمی بسیار حرفه ای، پرمهره و پرتلاش بود که برای کسب سه امتیاز این دیدار آمده بود، اما این بازیکنان ما بودند که دست پر از زمین مسابقه خارج شدند و با کسب این سه امتیاز از انتهای جدول جدا شدیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه ادامه داد: همراهی و یکدلی که بازیکنان در برابر تیم مبل کریمی البرز داشتند رمز موفقیت ما در این پیروزی بود که امیدواریم در دیدارهای آینده هم با همین شیوه بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

گل های تیم شاهین کرمانشاه در این دیدار را کوروش محمدی، محسن صیدی و حمیدرضا سلیمانی به ثمر رساندند.

تیم شاهین کرمانشاه از مجموع هشت بازی انجام شده، یک پیروزی، شش مساوی و یک باخت کسب کرده و با 9 امتیاز در رده پنجم جدول گروه خود قرار دارد.

تیم خانه صنعت دیگر نماینده کرمانشاه در این رقابت ها، این هفته استراحت داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار