فرماندار هرسین با اعلام اینکه تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی چهره این شهر را نازیبا می‌کند، تاکید کرد دستگاه متولی موظف به جمع آوری و دپو نخاله‌ها در محل مناسب است.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 24 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«عبادالله کنجوریان»در حاشیه بازدید از عملیات جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و انبوه دپو شده در جنب مسکن مهر دادگستری و بهزیستی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نخاله‌های ساختمانی سیمای بعضی از محلات شهر هرسین به ویژه کمربندی‌های شهید شفیعی و جنوبی را مخدوش و نازیبا کرده و اگر شخصاً پیگیر ساماندهی این معضل نشوم شهر توسط نخاله‌ها محصور می‌شود.

وی تصریح کرد : متاسفانه دستگاه اداری که متولی جمع آوری زباله و نخاله های دپو شده در شهر هرسین است از این موضوع بسیار مهم غافل مانده است.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین خواستار شناسایی و برخورد قانونی و جدی با رانندگان خودروهای نخاله ریز شد و از شهردار و رییس شورای شهر هرسین خواست مکان مشخصی را به منظور دفن یا تخلیه نخاله های شهر مشخص و به صورت گسترده نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام نمایند.

کنجوریان در ادامه اضافه کرد: همچنین در چند روز گذشته نیز با پیگیری زباله ها و نخاله های انبوه دپو شده در حاشیه پل رودخانه بیژنگان و مسیر دسترسی به روستای داودی نیز جمع آوری شد.

در جریان این بازدید از رئیس و کارکنان اداره راهداری به خاطر همکاری در جمع آوری نخاله های شهر هرسین تقدیر کرد.

هرسین با جمعتی بیش از ۸۵ هزار نفر در جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار