یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با همراهی و درایت مردم فهیم و مسئولان این شهرستان، در وضعیت نسبتا مناسب تری قرار داریم، اما سلامت جامعه امروز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 23 April 2021

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در شهرستان ثلاث باباجانی مردم و مسئولین در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار هستند، علی الخصوص ائمه جماعات و جوانان که در نشست‌ها و جلساتی که با آن‌ها داشتیم متوجه شدیم دغدغه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جد دارند و از مسافرت‌ها پرهیز می‌کنند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و روزه داری در این ماه نیز افزون بر عوامل دیگر منجر به کاهش تردد و رفت و آمد‌ها شد، خاطر نشان کرد: با یاری خداوند در شهرستان ثلاث باباجانی تا کنون مشکل خاص و عمده‌ای نداشته ایم، در هر صورت باید به عنوان یک مسلمان در مقابل یکدیگر احساس تکلیف و مسئولیت کرده و مانع شیوع ویروس منحوس کرونا شویم.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه افزود: در حال حاضر و با شیوع این بیماری عالم گیر سلامت همه جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارد که اگر آن را جدی بگیریم قطعا در پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا موفق می‌شویم، در ثلاث باباجانی، بسیج، سپاه، هلال احمر و همه دستگاه‌ها به کمک بهداشت و درمان پای کار هستند و مجموعه فرمانداری نیز در کنار سایر دستگاه‌ها به خدمت رسانی در این راستا مبادرت می‌ورزد.

این مسئول با ابراز امیدواری نسبت به ثبات وضعیت کنونی در شهرستان ثلاث باباجانی، یادآور شد: وضعیت کنونی شهرستان زرد است، فوتی یا بستری نداریم و تنها یک هفته پیش از عید نوروز در وضعیت قرمز قرار گرفتیم، در واقع یک خرد جمعی همراه با احساس دین و تکلیف در مقابل یکدیگر شرایط کنونی را رقم زده است.

شکری تاکید کرد: با توجه به شرایط زرد، فعالیت مشاغل نیز در سطح شهرستان بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا است و گروه‌های مختلف شغلی به فعالیت خود همسو با قوانین ادامه می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار