رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: با قرمز شدن شهرهای دالاهو و قصرشیرین از لحاظ میزان شیوع ویروس کرونا، تعداد شهرستان‌های قرمز استان به ۱۱ شهر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 12 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: با قرمز شدن شهرهای دالاهو و قصرشیرین از لحاظ میزان شیوع ویروس کرونا، تعداد شهرستان‌های قرمز استان به ۱۱ شهر افزایش یافت.

مهدی محمدی گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.
وی افزود: شهرهای جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

کرونا جان هفت کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان به هزار و ۵۴۲ نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۵۶ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۱۳۶ نفر کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۳ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۲۵ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

به گفته او، هم اکنون ۶۳۰ بیمار مربوط کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۴۴ نفر افزایش یافته است.
تعداد بیماران بستری در کرمانشاه سه و نیم برابر شد

کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز یکشنبه با آرایه آمار جدید به مقایسه اطلاعات روز مربوط به بیماری کرونا در استان نسبت به ۳۰ اسفند پرداخت و اعلام کرد: تعداد بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۵ برابر شده است.

براساس این آمار؛ تعداد بیماران حال حاضر در بیمارستان‌ها ۴/۵ برابر، تعداد بیماران وخیم و وصل به دستگاه تنفس مصنوعی نیز حدود چهار برابر و تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه حدود سه برابر شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار