علی حمیدی تبار در گفتگو با تابناک:
شهردار اسلام آباد غرب از فعالیت‌های شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارکنان شهرداری، شهرستان اسلام آباد غرب در سال ١۴٠٠ بدون آبگرفتگی خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 10 April 2021

علی حمیدی تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در سال جاری، ۴٠٪ فعالیت‌ها به بخش عمرانی و ۶٠٪ از آن را به خدمات شهری وفضای سبز و مبلمان شهری مرتبط است.

وی افزود: بر اساس این طرح ریزی، ۴٠٪ برنامه تکمیل شده و قرار است با آن پل شهید حاجی مرادی که روی رودخانه راوند است کامل شود، همچنین بنابر وعده‌ای که داده شد، مشکل آبی محله شهرک جهاد را در پاییز ١۴٠٠ برطرف می‌کنیم. موزاییک فرش خیابان‌ها و روکش آسفالت نیز انجام می‌گیرد.

شهردار شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه خاطر نشان کرد: ۶٠٪ باقیمانده نیز برای حقوق کارکنان و کار‌های پیش بینی نشده در نظر گرفته شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه ۴٠٠ نفر نیروی قراردادی، رسنی، شرکتی و پیمانی در شهرداری اسلام آباد مشغول به کار هستند، یادآور شد: در کل بودجه شهر اسلام اباد برای ۱۴٠٠ روی عدد ۴۶ ملیارد تومان بسته شد که از این عدد ۴٠٪ برای مسائل عمرانی و ۶٠٪ خدمات شهری، فضای سبز و رفت و روب و حقوق و بیمه و امورات جاری است.

حمیدی تبار تاکید کرد: مهم‌ترین فعالیت سال جاری، توسعه باغ رضوان و خرید اراضی است تا باغ رضوان جا به جا نشود. همچنین قول داده ایم که اسلام آباد غرب در سال۱۴٠٠ بدون آبگرفتگی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار