رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از پیش‌بینی حضور هیئت‌های خارجی در نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم کالا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 15 September 2015
به تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، راضیه علیرضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا( فروش پاییزه) در مشهد اظهار داشت: امسال وضع نمایشگاه بهتر از سال گذشته بود اما به عقیده من رونقی که انتظار داشتم در نمایشگاه به دست نیامد، هر چند که وضعیت نمایشگاه امسال بهتر بود اما انتظار داشتیم که نمایشگاه عرضه مستقیم نمایشگاهی رکود شکن دیده شود.

وی افزود: اخبار عمومی که از نمایشگاه داشتیم این بود که در کل نمایشگاه ارتقای سطح داشتیم؛ در عرضه تولیدات داخلی و نظم غرفه‌ها نمایشگاه امسال ارتقا خوبی پیدا کرده بود و همچنین میزان شکایات کمتر از قبل بود و گرفتاری‌هایی که مردم در رابطه با نرخ بالا و غیر یکنواختی قیمت‌ها در بازار داشتند کمتر به چشم می‌آمد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره استقبال کم مردم از نمایشگاه بیان داشت: شاید زود برگزار شدن نمایشگاه کمی رونق نمایشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود و باید مقداری این نمایشگاه به مهر ماه نزدیکتر می‌بود.

علیرضایی تصریح کرد: امیدوارم برای خروج از رکود و برای رونق دوباره بازار نمایشگاه به عنوان ابزار کاربردی مورد توجه قرار بگیرد و مردم نیز چه در مشهد و چه شهرستان‌ها زمان خرید پاییزه خود را به این زمان منتقل کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: باید برای سال آینده پیش‌بینی حضور تعدادی هئیت تجاری خارجی را از نمایشگاه برای بازدید داشته باشیم البته امسال هم پیشنهاد داشتیم اما به موقع به سرانجام نرسید و امیدواریم برای سال آینده دوستان کمیته نمایشگاهی هماهنگی حضور هئیت‌های خارجی همزمان را داشته باشند تا تولیدکنندگان کوچکمان که به نمایشگاه می‌آیند ورود به عرصه تجارت خارجی را از نزدیک لمس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار