تابناک-سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: برنامه‌های مختلفی برای روز ۱۲ فروردین برنامه ریزی شده که ازجمله انها می‌توان به رژه قایق های موتوری اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 31 March 2021

رژه  قایق های موتوری بمناسبت ۱۲ فروردین در بندر عباس برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد ایمانی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در هرمزگان، اظهار داشت: دوازده فروردین رای آری مردم به جمهوری اسلامی است که با بیش از 98/2 درصد حماسه آفرینی در سال 1358توسط مردم ایران رقم زد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برخاسته از رای مردم و محصول اراده ملتی است، افزود: در 12فروردین سال ۵۸ مردم با عزم تاریخی خود حماسه ای سیاسی را در سایه عزت و اقتدار رقم زدند.

ایمانی فرد بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران صبر و استقامت مردم مومن، متدین، با عزمی راسخ و متمسک به اهل بیت علیهم السلام بود و د ر طول راه و مسیر آن ولایت بوده و تداوم بر همین مبنا استوار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: 12فروردین را روز به ثمر رسیدن مبارزات علیه رژیم طاغوت و با شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران پس از دهها سال مبارزه به بار نشست.

ایمانی فرد نظام مقدس جمهوری را از نظر نوع و حکومت در دنیا بسیار بی نظیر خواند و گفت: این نظام را براساس نظام الهی و قوانین اسلامی شکل گرفته است دانست .

این مقام مسئول 12فروردین ماه اوج و سربلندی ،عزت و اقتدار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:در این روز مردم با قاطعیت تمام به جمهوری اسلامی آری گفتند .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه هایی به همین مناسبت در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام محله نخل ناخدا با سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار ، همچنین پویش پرچم در گلزار مطهر شهدا و محلات بندر عباس و رژه قایق های موتوری،تقسیم پرچم به تاکسی داران انجام می پذیرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار