فرماندار سنقروکلیایی از بیست و یکمین مرحله توزیع بسته های کمک معیشتی با همت سپاه ناحیه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 31 March 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در بیست و یکمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی تعداد ۷۰۰ بسته به ارزش ریالی ۵۰۰ هزار تومان در سنقروکلیایی به مناسبت نیمه ی شعبان توزیع شد.

وی افزود: در هر مرحله به طور میانگین ۵۰۰ بسته و همچنین در بعضی از مراحل بیش از هزار بسته کمک معیشتی بین افراد نیازمند توزیع شده است.

مرتضوی اقدامات موثر قرارگاه شهید سلیمانی قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: تیم های مراقبتی این قرارگاه بیمار یابی کرده و گروه های نیازمند را به گروه های حمایتی معرفی میکنند و گروه های حمایتی با حفظ کرامت نیازمندان بسته های معیشتی را توزیع میکنند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت های صورت گرفته با همت کمک های مردمی، نهاد های حمایتی از جمله بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم الانبیاء، سپاه و هلال احمر می باشد.

وی در ادامه گفت: در بحث نظارت بر بازار و اصناف در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گاه شهید سلیمانی با همکاری اداره صمت نقش موثری ایفا کرده و هشدار های لازم انجام شد و ادامه دارد.

فرماندار سنقروکلیایی در پایان تاکید کرد: ساده انگاری ها و پایین آمدن رعایت پروتکل های بهداشتی میتواند باعث تغییر رنگ شهرستان شود لذا از اقشار مختلف مردم میخواهیم همانند گذشته در کنار ستاد مقابله با کرونا تا روند بهبود شرایط کمک کار ما باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار