سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله ١٢ فروردین سال ۵٨ ، این روز را نماد و تجلی مشارکت همه جانبه ملت برای تعیین سرنوشت ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 31 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه یوم‌الله ١٢ فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، بیان داشت: همدلی و عزم راسخ مردم برای تغییر ساختار کشور از سلطنتی به مردمی شدن برای همیشه در اذهان جهانیان به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظام‌های حکومتی است که تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد.

وی با بیان اینکه استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران و سرنگونی نظام سلطنتی پهلوی تحولات مهم داخلی را به دنبال داشت، تصریح کرد: جمهوری اسلامی تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.

چراغی پور افزود: امروز ملت مقتدر ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ چهاردهه پایداری و به‌ویژه در سال گذشته، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی اثبات کرد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تلاش مجاهدانه و مستمر اقشار مختلف مردم و مسئولان را برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری خواستار شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار