معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به افزایش ترددها نوروزی، تصادفات درون شهری منجر به جرح و فوت در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷ 30 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وضعت تردد درون شهری، اظهار داشت: در حال حاضر میزان ترددها در مقایسه با نوروز ۹۹ و هفته گذشته به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به افزایش تصادفات با توجه به افزایش ترددها نوروزی، ادامه داد: روند تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش تصادفات درون شهری در استان خبر داد و افزود: در معابر دورن شهری استان به غیر شهر کرمانشاه تصادف فوتی نداشتیم.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند تا به امروز) در شهر کرمانشاه سه فقره تصادف فوتی از نوع عابر پیاده داشته‌ایم که بیانگر نامناسب بودن زیرساخت‌ها برای عابران و سرعت زیاد رانندگان متخلف است.

غلامی با اشاره به وقوع ۷۴ تصادف جرحی از ابتدای طرح در معابر درون شهری استان، گفت: این تعداد تصادفات حدود ۱۰۸ نفر مصدوم بر جای گذاشته که نشان از افزایش تردد خانوادگی دارد.

وی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده با توجه به شرایط کرونایی، گفت: اعمال محدودیت‌ها متناسب با رنگ شهرها است برای شهرهای قرمز منع تردد ورود(پلاک غیربومی) و خروج (پلاک بومی) جریمه یک میلیون تومانی و برای شهر نارنجی هم علاوه بر منع تردد ورود و خروج، جریمه ۵۰۰ میلیونتومانی هم اعمال می‌شود.

غلامی در پایان، اضافه کرد: منع تردد شبانه هم از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد همچنان در شهرهای استان ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار