مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به پیوستن ۳۰ هزار حامی حامی نیک‌اندیش به پویش ایران مهربان، گفت: امیدواریم با ادامه این پویش، شعار «در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی در استان بدون حامی نباشد»، محقق شود.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۴ 30 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه همواره در کار خیر پیشقدم هستند.

وی ادامه داد: طی سال گذشته با توجه به بحث کرونا خیلی از افراد کسب و کار خود را از دست دادند و دچار مشکلات اقتصادی شدند اما مردم خیر و نوعدوست استان به یاری افراد نیازمند شتافتند و در مناسبت‌های مختلف پای کار آمدند و کمک کردند و اقدامات خوب و قابل توجهی برای خانواده‌های نیازمند به خصوص تحت پوشش انجام دادند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از کارهای خوب که همچنان در دست اقدام داریم بحث پویش ایران مهربان است که سال گذشته این اقدام خیرخواهانه در استان در بحث طرح اکرام ایتام شروع شد.

وی با بیان اینکه در قالب اجرای این پویش ۳۰ هزار حامی جدید به جمع حامیان استان اضافه شده است، گفت: پویش ایران مهربان همچنان ادامه دارد تا شعار «در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند یتیم و نیازمندی در استان بدون حامی نباشد»، محقق شود.

رخصی در ادامه با یادآوری نیمه شعبان و نزورات مردمی در این راستا، گفت: همکاران در سطح استان و دفاتر کمیته امداد آماده دریافت صدقات و نزورات مردمی خیر و نوعدوست برای سلامتی آقا امام زمان (عج) هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار