ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش تعداد بیماران شناسایی شده کرونا انگلیسی در استان به ۵۰ نفر خبر داد و گفت: اگر در ایام نوروز غفلت کنیم و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنیم خیلی طولی نمی کشد که شاهد پیک چهارم کرونا در کرمانشاه خواهیم بود
کد خبر: ۹۵۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 27 March 2021
 
ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه ۵ شهرستان به وضعیت قرمز و هشت شهرستان به شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی در کشور اضافه شد،اظهارکرد: در کرمانشاه اسلام آبادغرب قرمز و گیلان‌غرب نارنجی شد، با افزایش شهرهای قرمز وقوع پیک چهارم کرونا در کشور پیش بینی می شود.
 
وی افزود:اگر این هشدارها را جدی گرفته نشود می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری همراه داشته باشد مردم حتی المقدور از طریق فضای مجازی با هم در ارتباط باشد، تغییر وضعیت شهرها از یکسو از  افزایش تردد ها و دیدو بازدید در ایام نوروز حکایت می کند و از سویی دیگر ریشه در افزایش سفرهای نوروزی دارد.
 
شکیبا تصریح کرد: نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته شیوه نامه های بهداشتی کمتر رعایت می شود،سهل انگاری هایی که هنوز ایام نوروز به پایان رسیده منجر به افزایش بیماران و شهرهای پر خطر کرونایی شده است.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت:ویروس جهش یافته انگلیسی هم در ۳۱ استان در حال گردش است و تعداد بیماران شناسایی شده کرونا انگلیسی در استان به ۵۰ نفر رسیده است و میزان سرایت آن به شدت بالاست.
 
شکیبا تصریح کرد:اگر شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنیم خیلی طول نمی کشد که شاهد پیک چهارم در کشور خواهیم بود، اسلام آباد غرب  وضعیت قرمز و گیلانغرب وضعیت نارنجی شد،  از این دو شهرستان به شهرستان‌های دیگر و شهرستان‌های دیگر به این دو شهرستان ممنوع است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار