حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشن نیمه شعبان به صورت محدود و با کمترین تجمعات و متفاوت از سالیان قبل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 24 March 2021

حجت الاسلام و المسلمین یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اعتقاد شیعیان به نیمه شعبان و روز میلاد امام زمان (عج)، هر ساله در سراسر کشور جشن‌های چندین ساله‌ای برگزار می‌شود.


وی افزود: امسال با توجه به محدودیت‌های کرونایی و پیشنهاد ستاد دفتر امام جمعه، قرار بر این شد طاق نصرت‌هایی در محلات و مساجد برپا شود و ظاهر امام زمانی را به خود بگیرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: جشن‌های داخلی در مساجدی که برپا هستند برگزار می‌شود، اما جشن‌های خیابانی بزرگ نخواهیم داشت و جشن‌های کف خیابانی نیز در حد برپا کردن ایستگاه‌های طاق نصرت و پذیرایی و توزیع پک‌های بهداشتی خواهد بود.


این مسئول خاطر نشان کرد: از آن جایی که امسال با توجه به شرایط کرونا استان ما پذیرای مهمانان نوروزی نبود، کلیه مهمان سرا‌ها تعطیل هستند و تعداد کمی از مسافران به استان آمده اند لذا انتظار می‌رود مردم عزیز این شرایط را درک کنند تا با گذر از وضعیت موجود به حالت عادی برگردیم و بتوانیم در سال‌های آتی جشن‌های با شکوهی برای سرور عزیزمان حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار