رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از فوت یک عابر پیاده براثر تصادف در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 21 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر کیومرث غلامی اظهار کرد: با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی میزان ترددها و عبور و مرور در شهر کرمانشاه کاهش یافته است و هم اکنون در شهر گره ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: با کاهش میزان تردد شهری و خلوت شدن خیابان‌ها شاهد افزایش سرعت غیر مجاز خودروها توسط رانندگان در خیابان‌ها هستیم که باعث بروز حوادثی در شهر می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه شب گذشته یک عابر پیاده در حال تردد در عرض بزرگراه امام خمینی (ره) بوده که با یک دستگاه خودرو برخورد می‌کند و به علت شدت جراحات وارده عابر پیاده فوت می‌شود.

غلامی خاطر نشان کرد: سرعت مجاز در بزرگراه‌ها ۸۰ کیلومتر بر ساعت و در خیابان‌های اصلی ۶۰ کیلومتر بر ساعت است و رانندگان باید در هنگام رانندگی سرعت مجاز را رعایت کنند.

وی بیان کرد: رانندگانی که از خارج شهر وارد می‌شوند باید سرعت مجاز را رعایت کرده زیرا در ورودی‌های شهر تردد عابران پیاده و توقف‌های ناگهانی خودروها صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار