شهردار کرمانشاه در بازدید از اقدامات صورت گرفته جهت زیباسازی شهر گفت: مردم بهترین قاضی در اقدامات انجام شده ازسوی شهرداری هستند.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 17 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سعید طلوعی باهمراهی معاونین و مدیران شهرداری، از اقدامات صورت گرفته شهرداری در بحث زیباسازی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: مجموعه شهرداری باوجود تمامی مشکلات از جمله اقتصادی و کرونا، اما با روحیه جهادی درحال خدمت رسانی به مردم و زیباسازی شهر هستند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات بسیاری در زیباسازی شهر صورت گرفته است، افزود: بی‌شک مردم با مشاهده اقدامات صورت گرفته، تغییر را احساس می‌کنند و خود مردم بهترین قاضی اند.

طلوعی ادامه داد: در هر منطقه باتوجه به شرایط محیطی و محلی، برنامه‌های زیباسازی عملیاتی شده است که رضایت مردم را در بر داشته است.

وی در پایان با تأکید بر مدیران شهرداری جهت اتمام هرچه سریعتر اقدامات عمرانی در سطح شهر گفت: شیوع بیماری کرونا باعث شده که امسال پذیرای مسافر نباشیم، اما مردم کرمانشاه حق دارند که شهری زیبا داشته باشند و تمامی اقدامات شهرداری در جهت رضایت مردم و براساس وظیفه‌ای که بر دوش شهرداری قرار گرفته انجام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار