پیش بینی حضور هیات های خارجی در نمایشگاه فروش و عرضه مستقیم کالا
هرچند که وضعیت نمایشگاه امسال بهتر بود اما انتظار داشتیم که نمایشگاه عرضه مستقیم نمایشگاهی رکود شکن دیده بشود.
کد خبر: ۹۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 15 September 2015
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نگاه صادراتی تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه های فروش مستقیم کالا گفت: حضور تولیدکنندگان داخلی،ارتقاء کیفیت کالاهای عرضه شده، ایجاد انضباط نمایشگاهی و غرفه سازی و کاهش شکایات مردمی نسبت به سال گذشته دستاورد نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد بود. 

راضیه علیرضایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا( فروش پاییزه) در مشهد اظهار داشت: امسال وضع نمایشگاه بهتر از سال گذشته بود اما این مسئله که انتظار داشتیم نمایشگاه امسال رکود شکن باشد شاید به عقیده من رونقی که انتظار داشتم در نمایشگاه بدست نیامد. 

وی افزود: اخبار عمومی که از نمایشگا داشتیم این بود که در کل نمایشگاه ارتقاء سطح داشتیم؛ در عرضه تولیدات داخلی و نظم غرفه ها نمایشگاه امسال ارتقاء خوبی پیدا کرده بود و همچنین میزان شکایات کمتر از قبل بود و گرفتاری هایی که مردم در رابطه با نرخ بالا و غیر یک نواختی قیمت ها در بازار داشتند کمتر به چشم می آمد. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره استقبال کم مردم از نمایشگاه بیان داشت: شاید زود برگزار شدن نمایشگاه کمی رونق نمایشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود و باید مقداری این نمایشگاه به مهر ماه نزدیک تر می بود و همچنین باید مغایرت کارکرد نمایشگاه و کارکرد صنفی را کم بکنیم و این مغایرت در برنامه ریزی سال آینده اتفاق بیافتد. 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد غرفه ها بیشتر بود، نظم و نظافت بهتر بود و فضای بیشتر برای استراحت مردم در نظر گرفته شده بود، اینها ایراداتی بود که سال گذشته به ما وارد شده بود که با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد توانستیم امسال آن را اصلاح کنیم. 

راضیه علیرضایی تصریح کرد: امیدوارم برای خروج از رکود و برای رونق دوباره بازار نمایشگاه به عنوان ابزار کاربردی مورد توجه قرار بگیرد و مردم نیز چه در مشهد و چه شهرستان ها زمان خرید پاییزه خود را به این زمان منتقل کنند .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: باید برای سال آینده پیش بینی حضور تعدادی هئیت تجاری خارجی را از نمایشگاه برای بازدید داشته باشیم البته امسال هم پیشنهاد داشتیم اما به موقع به سرانجام نرسید اما امیدواریم برای سال آینده دوستان کمیته نمایشگاهی هماهنگی حضور هئیت های خارجی همزمانمان را داشته باشند تا تولیدکنندگان کوچکمان که به نمایشگاه می آیند ورود به عرصه تجارت خارجی را از نزدیک لمس کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار