با پیام حمایت از کودکان سرطانی؛
2 دوچرخه‌سوار پارس آبادي با پيام حمايت از كودكان سرطاني، رکاب‌زنی مسیر 1695 کیلومتری پارس آباد مغان تا مشهد مقدس را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 14 September 2015
رکابزنی 2 دوچرخه‌سوار از مغان تا مشهد مقدس

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از آران مغان،2 دوچرخه‌ سوار حامي موسسه خيريه آرزو،روز يكشنبه با پيام «حمايت از كودكان سرطاني»حرکت انسان دوستانه خود را از مقابل موسسه خيريه آرزودر شهرستان پارس آبادبه سمت بارگاه امام هشتم شیعیان در مشهد مقدس آغاز کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباددر مراسم بدرقه این ركاب زنان که با حضور تعدادي از مسئولان همراه بود، گفت: در مسیر رکاب زنی هماهنگی لازم برای استقبال از اين دوچرخه سواران در استانها انجام شده تا پیام خیرخواهانه مردم اين شهرستان مرزي را به مردم استانهای مسیر حرکت اعلام کنند.

مهدي احمدي با بيان اینکه رکاب زنان مسافت 1695 کیلومتری پارس آباد مغان تا مشهد مقدس را رکاب می‌زنند، افزود: این گروه دو نفر قرار است مسیر شهرهای اردبيل، زنجان، قزوين، تهران، سمنان، دامغان، سبزوار، نيشابور و در نهایت مشهد را طی کنند و به پابوسی امام رضا(ع) برسند.

وي همچنين با اشاره به اينكه 600 مددجو و بیمار مبتلا به سرطان در شهرستان پارس آباد زیر پوشش موسسه خیریه آرزو قرار دارند، فرهنگ سازی در زمینه کمک به نیازمندان و بیماران سرطانی را امری پسندیده دانست و از حمایت همه جانبه دولت از اقشار خیر و موسسات حمايتي مردم نهاد خبر داد.

احمدي، حرکت های فرهنگي را مهمترین ویژگی يك جامعه مدنی و فرهیخته برشمرد و از حس انسان دوستی و خیرخواهانه مردم شهرستان پارس آباد در حمايت از موسسات خيريه و بیماران مبتلا به سرطان قدرداني كرد.

شهرستان مرزی پارس آباد در 230 کیلومتری شمال استان اردبيل و در جوار جمهوری آذربایجان واقع است.

رکابزنی 2 دوچرخه‌سوار از مغان تا مشهد مقدسرکابزنی 2 دوچرخه‌سوار از مغان تا مشهد مقدس
رکابزنی 2 دوچرخه‌سوار از مغان تا مشهد مقدس 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
درود براهالی انساندوست منطقه مغان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار