کد خبر: ۹۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 14 September 2015

عضو شورای شهرشهرجدید هشتگرد از آمادگی کامل شورای شهر و شهرداری برای بازگشایی مدارس خبر داد.

اصغرآقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط با همکاری لازم در این زمینه فرصتی فراهم سازند تا دانش‌آموزان، والدین و معلمان با آرامش کامل وارد ماه درس و تحصیل شوند.

وی از آمادگی کامل شورای شهر و شهرداری شهر جدید هشتگرد جهت بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: از چند روز گذشته مدیریت خدمات شهری با فعالیت شبانه‌روزی اطراف مدارس محل تحصیل دانش آموزان را آماده می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات شهر جدید هشتگرد کمبود تاکسی درون‌شهری و عدم اقبال همین تعداد تاکسی به فعالیت درون شهر است و باید با هماهنگی با رانندگان و همچنین اداره آموزش‌وپرورش برای این رانندگان تسهیلات سرویس مدارس فراهم کرد تا علاوه بر خدمات‌رسانی به شهروندان در خدمت دانش آموزان نیز باشند.

آقایی همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی ترافیک و قوانین رانندگی اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه آموزش‌وپرورش لازم است اقدامات فرهنگی خود را افزایش دهند تا فرهنگ ترافیک و رانندگی نهادینه شود.

عضو شورای شهرشهرجدید هشتگرد در پایان یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی را حضور ماموران راهنمایی و رانندگی در مدارس برشمرد و خاطرنشان کرد: بی‌شک حضور ماموران به‌ویژه در مدارس ابتدایی نقش بسزایی در فرهنگ ترافیک شهری و رعایت قوانین در دانش‌آموزان به‌ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار