حجت الاسلام احمد شیرین سخن در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا سبب سختی و مشقت برای کارکنان آرامستان‌ها شده، گفت: سختی و زیان آور بودن کار شامل شاغلین در آرامستان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 15 February 2021

حجت الاسلام احمد شیرین سخن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: افراد شاغل در آرامستان‌ها به خصوص کسانی که در قسمت تغسیل کار می‌کنند به علت جو حاکم در این مکان با سختی‌هایی در کار خود مواجه هستند، رانندگان آمبولانس‌های حمل میت نیز با سختی‌هایی در کار خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: بر اساس جلسات برگزار شده در اتحادیه کل آرامستان‌ها و با حضور وزارت کار، قرار بر این شد که سختی کار شامل حال این افراد شود که هم اکنون نیز در حال اجراست و بسیاری از مشکلات مرتفع شده است.

مدیرعامل آرامستان‌ها تصریح کرد: سختی کار به این شکل است که این افراد زود‌تر از حد معمول بازنشسته می‌شوند تا مقداری از فشار‌های روحی و جسمی آن‌ها کاسته شود.

این مسئول در ادامه به بحث نگهداری اجساد مجهول الهویه در سردخانه‌ها اشاره کرد و گفت: چنین اجسادی تا زمان شناسایی در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند، اما در حال حاضر چنین موردی نداریم و تمام این اجساد با همت پزشکی قانونی شناسایی و دفن شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار