کد خبر: ۹۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 13 September 2015

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز از صدور 745 پروانه مهارت برای کارگران ساختمانی در این استان خبر داد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: صدور این تعداد پروانه مهارت ساختمانی طی 5 ماهه گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز ادامه داد: در طی این مدت به منظور تعیین صلاحیت مهارت فنی متقاضیان شرکت کننده در آزمون حرفه‌ای مختلف صنعت ساختمان، از بین 2 هزار و 311 شرکت‌کننده در حرفه‌های مختلف صنعت ساختمان، پس از برگزاری و اخذ آزمون یک هزار و 241 نفر قبول و 745 نفر موفق به دریافت کارت پروانه مهارت از این اداره کل شدند.

این مسئول افزود: برای بالا بردن مهارت فنی و توانمندسازی این افراد در بخش‌های مختلف ساخت و ساز، در کلیه مراکز تابعه نسبت به برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی در اکثر حرفه‌های مربوط به صنعت ساختمان به صورت کوتاه‌مدت اقدام شده که پس از اتمام دوره، افراد مورد سنجش و ارزشیابی قرار گرفتند.

وی در ادامه سخنان خود از ارائه بیش از 24 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در مرکز آموزش هتل‌داری و گردشگری البرز خبر داد و گفت: در 5 ماهه اول سال جاری 24 هزار و267 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی به جامعه هدف ارائه داده است.

عزیزی با بیان اینکه در بخش ثابت مرکز با داشتن 4 کارگاه فعال و 17 دوره آموزشی و 12 حرفه شامل مدیر هتل، راهنمای گردشگری سلامت، مدیریت مهارت و دانش رفتاری، مدیر اماکن تفریحی و گردشگری، مربی گردشگری کودکان و مدیریت تدارکات غذایی 199 نفر دوره آموزش‌های مهارتی بر اساس تعهدات لحاظ شده و در جهت رشد و توسعه توانمندی کارجویان بر اساس سند تحول مهارت در سال پنج ماهه اول سال به جامعه هدف ارائه داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار