معاون استاندار کرمانشاه در جمع فرمانداران:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان نقطه عطف نظام اسلامی گفت: وظیفه مجریان انتخابات تلاش برای مشارکت هر چه بیشتر مردم با رعایت اصل قانونمداری، بی طرفی و امانتداری است.  
کد خبر: ۹۴۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در نشست با فرمانداران استان که با حضور مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی برپا شد، با تقدیر از تلاش‌های یکساله فرمانداران در کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به شکنندگی شرایط بیماری کرونا، حفظ مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جلوگیری از تغییر وضعیت منفی شهرستان‌ها ضرورت دارد.  
وی افزود: برقراری بازار شب عید بعنوان چشم امید بسیاری از صنوف و بخش‌های خدماتی بسیار اهمیت دارد و مبادا به واسطه شدت یابی بیماری کرونا مجبور به بازگشت محدودیت‌ها شویم.
 خوش اقبال در ادامه از انتخابات سال ۱۴۰۰ بعنوان یکی از متغیر‌های مهم آینده در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: این نخستین انتخابات نظام اسلامی در قرن ۱۴۰۰ است که تعیین کننده راهبرد‌های اجرایی در ده سال آینده خواهد بود.
معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دوست و دشمن نظاره گر چگونگی برگزاری این انتخابات و نتیجه آن هستند تصریح کرد: هر چه  فضای جامعه از سوی تصمیم گیران، جریانات و احزاب سیاسی به سمت مفاهمه و گفتگو‌های عادلانه، اخلاقی و با جهت گیری منافع ملی پیش برود شاهد تقویت حس امیدواری و نشاط در جامعه خواهیم بود و برگه‌های برنده مردم و نظام اسلامی در انتخابات بیشتر خواهد شد.
حسین خوش اقبال در مقابل یادآور شد: عدم تسهیل شرایط برای ورود گروه‌های مختلف به انتخابات از یک سو و دمیدن در بلندگو‌های تخریب و سیاه نمایی از سوی دیگر موجب ترویج فضای یاس و ناامیدی، یکسویه شدن رقابت‌های انتخاباتی و کاهش اثر تعیین کنندگی انتخابات در جامعه می‌شود که نتیجه این معادله، حتما کاهش مشارکت خواهد بود.
معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منتخب برآمده از یک مشارکت حداکثری و با شکوه حتما صدایی رساتر در مجامع بین المللی و گام‌هایی محکم‌تر در پیشبرد برنامه‌های داخلی خواهد داشت.   
خوش اقبال در توصیه‌ای به فرمانداران گفت که برپایی جلسات گفتگو، دیدار با اقشار، ذی نفوذان و آماده سازی فضای رسانه‌های محلی برای ورود به مباحث انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.
وی همچنین در زمینه انتخابات شورا‌های شهر و روستا نیز خاطر نشان کرد: حتما نسبت به افزایش اشتیاق مردم به ویژه در سطح روستا‌ها برای کاندیداتوری و مشارکت در انتخابات شورا‌ها تلاش شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه  با اشاره به برپایی انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط بیماری کرونا از فرمانداران خواست که برای فراهم آمدن زمینه برگزاری یک انتخابات با کیفیت تلاش کنند.
گفتنی است در این نشست با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اعطای لوح از زحمات یکسال گذشته فرمانداران در کنترل بیماری کرونا تقدیر شد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار