کد خبر: ۹۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴ 13 September 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان از برگزاری مراسم جشن عاطفه‌ها در 180 مرکز ثابت و 16 پایگاه سیار این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری جشن عاطفه‌ها در 196 پایگاه گیلان

علیرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اختصاص 75 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از طریق 23 بانک دولتی و خصوصی به کمیته امداد استان، اظهار کرد: تاکنون 46 میلیارد تومان تسهیلات به 13 بانک ‌عامل در گیلان ابلاغ شده‌‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون پرداخت 36 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به 9 بانک عامل در شهرستان‌ها ابلاغ شده‌است، افزود: کمیته امداد امام خمینی گیلان جزو 5 استان برتر کشور به لحاظ اعتبارات با تعامل بانک‌های عامل استان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گیلان از برگزاری باشکوه جشن عاطفه‌ها در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: 180 مرکز ثابت و 16 مرکز سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌های گیلان پیش‌بینی شده‌است.

وی برگزاری جشن عاطفه‌ها را در 26 و 27 شهریور ماه جاری همزمان با سراسر کشور عنوان کرد و یادآور شد: در هشتم مهر ماه امسال نیز در تمام مدارس مراسمی با حضور دانش‌آموزان با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود.

محمدی از نیکوکاران و خیران خواست تا با حضور در مراسم مذکور و اهدای هرگونه کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت دل این عزیزان را شاد کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه مسکن، خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال 317 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر 93 میلیارد ریال در گیلان به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به تعامل بانک‌های عامل با کمیته امداد گیلان در راستای برطرف شدن مشکلات مسکن مددجویان، گفت: یک‌هزار واحد مسکونی با تعامل بانک ملی استان به صورت زنجیره‌ای برای مددجویان در قالب طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به جشن بزرگ عید قربان و عید غدیر و خم و سالروز ازدواج امام علی (ع) با فاطمه زهرا (س) یادآور شد: در این اعیاد بزرگ و مبارک برای نوعروسان ضمن برگزاری جشن ازدواج آسان حداقل مبلغ 2 میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گفته محمدی بالغ بر 115 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی گیلان بوده که 60 درصد آنها جزو سالمندان طرح شهید رجایی استان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار