سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش جوانان بسیار تاکید شده و تببین اهداف انقلاب برای نسل جوان در این برهه حساس بسیار ضروری است.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 04 February 2021

سعدی مطصفی زاده در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه   اظهار کرد:جایگاه و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدت های امام راحل(ره) و شهدا و ایثارگران ، رهبری های مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه های حساس انقلاب است.

وی افزود: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با گذشته تغییرات فراوانی داشته و زمینه رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم است.

فرماندار روانسر اظهار داشت : دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام در راستای اعتمادساز ی ، امید افرینی و تولید سرمایه های اجتماعی است و مدیران باید با شفافیت لازم اقدامات حوزه ماموریتی را اطلاع رسانی کنند.

مصطفی زاده تصریح کرد: دولت تدبیر و امید علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات ، توفیق های بزرگی در بخش های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داشته و البته این موفقیت ها در واقع موفقیت نظام اسلامی است .

وی تصریح کرد: تشریح دستاوردهای نظام و ایجاد امید و نشاط برای مردم بسیار حائز اهمیت است چرا دشمنان سعی دارند با القای نارکارآمدی نظام جمهوری اسلامی مردم را مایوس کنند و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار روانسر تاکید کرد: لازمه كار كردن در چنين شرايطي داشتن همت بلند است كه در شرايط كنوني مي‌توان آن را قابل مقايسه با دوران جنگ دانست.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار