هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را باید به عنوان یک نماد در کشور مطرح کرد، جهت عدم بازگشت محدودیت ها و ممنوعیت ها پروتکل های بهداشتی را مانند قبل رعایت کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 03 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر اظهار داشت: در آن سال ها و در زمان انقلاب، امام راحل دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را برای عبور از بحران صادر کردند و مردم نیز در قالب بسیج توانستند بحران ها را مدیریت کنند، هم اکنون نیز رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دستور تشکیل بسیج ۸۰ میلیونی را جهت عبور هم وطنان از بحران کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی صادر کردند که این طرح توانست سبب ایجاد یک انسجام ملی در کشور شود.

وی افزود: نباید نقش مردم در این مشارکت و نقش سپاه و دانشگاه علوم پزشکی را در این بسیج عمومی کمرنگ دید، اگر پروتکل های بهداشتی نادیده گرفته شود و شرایط بحرانی شود ممکن است معیشت مردم به خطر افتد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: به علت شرایط پیش آمده، در ایام دهه فجر تمام پروژه ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شوند تا باعث افزایش آمار مبتلایان و صعود مجدد بیماری نشود.

بازوند از مردم خواستار شد که همچنان پروتکل های بهداشتی را مانند قبل رعایت کنند تا سال جدید سالی پر از شادی و نشاط و به دور از بیماری باشد، اگر بدانیم این نکات و پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود ناچاریم محدودیت ها و ممنوعیت ها را مجدد بازگردانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار