تابناک-به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان تجلیل شد
کد خبر: ۹۳۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 03 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن، طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان قضایی از بانوان شاغل در دادگستری استان هرمزگان تجلیل شد.

در این مراسم که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان برگزار شد ، حجت السلام والمسلمین تقوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان هرمزگان به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن تبریک و تهنیت خجسته میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا «سلام اللّه علیها» به بیان ابعاد شخصیتی و سیره عملی و مناقب حضرت زهرای اطهر «س» پرداخت و در موضوع منزلت زن در اسلام ،مطالبی را مطرح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی همچنین تأکید کرد: برای داشتن یک جامعه اسلامی نمونه باید ارزش‌ها و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) بیشتر از این‌ها برای عموم مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود. 

 شایان ذکر است ، در پایان این مراسم توسط رئیس کل دادگستری هرمزگان از بانوان شاغل در دستگاه قضایی استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار