فرید خلیلی در گفتگو با تابناک:
مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت:گردشگری، کشاورزی و صنعت به ترتیب سه فرصت عمده برای جذب سرمایه گذار در سطح استان هستند که گردشگری را به عنوان یک پتانسیل بالا می توان نام برد.
کد خبر: ۹۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 03 February 2021

فرید خلیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وظیفه اصلی مرکز خدمات سرمایه گذاری، معرفی فرصت ها و پتانسیل های استان به سرمایه گذاران است و از طرق مختلفی که امکان پذیر است شامل درگاه های اینترنتی، همایش های بین المللی، نشست ها و سایر روش های ارتباطی انجام گرفته است

وی افزود: بار اصلی جذب سرمایه گذاران باید به دوش دستگاه هایی مثل سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی و دستگاه هایی که متولی بخش های کلان اقتصادی استان هستند، باشد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در واقع مرکز خدمات سرمایه گذاری یک نهاد بین دستگاهی است که باید ارتباطات را تسهیل کند و سرمایه گذاری های جذب شده حاصل تلاش تمامی مسئولین استان است باید همه دست به دست هم دهیم تا با تلاش فرصت های بکر موجود در استان را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: سرمایه گذاری های انجام گرفته از سوی چینی ها در بخش صنعت است اما باید توجه داشت که در سطح استان پتانسیل های ویژه ای در بخش گردشگری و در حوزه کشاورزی وجود دارد.

خلیلی تاکید کرد: مزیت نسبی استان کرمانشاه بیشتر در حوزه گردشگری است چرا که پتانسیل های خاصی در این حوزه داریم و می‌توان به ترتیب گردشگری، کشاورزی و سپس صنعت را سه فرصت عمده برای جذب سرمایه گذاری نام برد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار