سجاد پرسته در گفتگو با تابناک
مدیر صندوق بیمه اجتماعی و کشاورزی روستاییان کرمانشاه از اهدای احکام مستمری این صندوق در برنامه ها دهه مبارکه فجر خبر داد و گفت: ۸۴ هزار نفر تحت پوشش خدمات بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی روستاییان کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۹۳۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 29 January 2021

سجاد پرسته در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این صندوق درنظر دارد،در ایام مبارکه دهه فجر احکام مستمری اهدا کند و برای اجرای این طرح‌ با بسیج مستضعفین استان هماهنگی و تفاهم نامه کشوری منعقد خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان کشور و سازمان بسیج مستضعفان، بسیجیان در استان کرمانشاه را تحت پوشش قرار داده و این طرح را در سطح استان اجرا می کنیم. لازم به ذکر است که این طرح تا کنون در هیچ استانی عملیاتی نشده است.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی و کشاورزی روستاییان خاطر نشان کرد: در این ماه با برپایی جلساتی در خصوص بیمه بسیجیان استان اقدام کرده ایم امید است بتوانیم از طریق شعبه های صندوق در سطح استان و تمامی شهرستان ها آمار جذب بالایی داشته و بازنشستگی و از کارافتادگی همچنین حقوق بازماندگان متوفی مانند سایر ٨۴ هزار خانوار بیمه شده را تحت پوشش قرار دهیم.

این مسئول اضافه کرد: کرمانشاه، اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی بیشترین تعداد بیمه شده روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار