فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه با احتساب ۲۴ درصد کاهش تلفات جاده ای نسبت به کل کشور، جزو چهار استان برتر کشور قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 28 January 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه طی سال های ۹۸ و ۹۹ در تمام محورها حدود ۳۴ نقطه حادثه خیز را ایمن سازی کرده ایم که در وضعیت بسیار مطلوب تری نسبت به گذشته قرار گرفته اند.

وی افزود: ایمن سازی های صورت گرفته سبب کاهش ۲۴ درصدی تلفات جاده ای استان نسبت به کل کشور در مدت مشابه سال گذشته شده است که در مقایسه با میانگین کشوری که ۱۵ درصد است، شرایط مطلوبی است و جزو چهار استان برتر کشور قرار داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: یکی از راه های حادثه خیز استان جاده جدید الاحداث حمیل به ایلام است که برخی نقاط آن مستعد ریزش و رانش کوه در زمان بارندگی ها است، راهداری کرمانشاه در هر رانشی که در این محور رخ می دهد اقدام به پاک سازی و ایمن سازی آن می نماید.

کرمی تاکید کرد: جهت رفع اشکال هرچه بیشتر این محور مواصلاتی در حال پیگیری هستیم که با هماهنگی فرماندار و مسئولین امنیتی استان از جمله مدیریت بحران بتوانیم این جاده را سازمان دهی کنیم و یا در نهایت به عنوان آخرین راه حل در فصل زمستان آن را مسدود کنیم تا در بارش ها مشکلی به وجود نیاید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار