مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد: براساس نامنویسی‌های انجام شده در این اداره کل، تاکنون ۲۵۰ باشگاه ورزشی در سطح استان متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی دولت برای آسیب‌دیدگان شیوع ویروس کرونا هستند.
کد خبر: ۹۳۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 January 2021
به گزارش تابناک کرمانشاهبه نقل ازایرنا،صابر رحیمی افزود: از تعداد باشگاه های نامنویسی کرده در میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان، حدود ۲۳۰ مورد برای ثبت نام نهایی مبلغ و تکمیل پرونده در سامانه «کارا» تاییدیه گرفته اند و روند بررسی سایر پرونده ها در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیان داشت: این وام با ۶ ماه تنفس پرداخت و اقساط آن از تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا پایان دی ماه مهلت ثبت نام داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: پایین ترین مبلغ وام مربوط به گروه چهار است که سقف آن حدود ۸۰ میلیون تومان است و بیشترین وام هم به گروه یک تعلق می گیرد که مربوط به پارک های آبی است که مبلغ وام آنها ۹۶۰ میلیون تومان است.

وی در رابطه با گروه بندی باشگاه ها گفت: ‌گروه یک شامل پارک‌های آبی و اماکن ورزشی چندمنظوره و ویژه با سقف مبلغ تسهیلات ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، گروه ۲ شامل مجتمع‌های ورزشی، پیست‌های موتورسواری و کارتینگ با سقف تسهیلات چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و گروه سه شامل زمین‌های چوگان، زمین‌های گلف، پیست‌های اسکی، سالن‌های بولینگ، سالن‌های ورزشی جانبازان و معلولین، باشگاه‌های سوارکاری سقف مبلغ تسهیلات یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: گروه چهار شامل رشته‌های قایقرانی، تنیس، دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بوکس، بیلیارد، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، هنرهای رزمی، جودو، تیراندازی تیرکمان، شطرنج، شمشیربازی، کشتی، کبدی، کوهنوردی، سه‌گانه، بدنسازی و همگانی با سقف مبلغ تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریال و گروه پنج شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد ۲ هزار و ۵۵۰ متر با سقف مبلغ تسهیلات سه میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال است.

به گفته رحیمی، گروه ۶ شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد هزار و ۶۳۳ متر با سقف مبلغ تسهیلات ۲۵۶ میلیون تومان، گروه هفت شامل استخرهای شنا، شیرجه و واتر پلو با ابعاد ۱۲*۲۵ متر با سقف مبلغ تسهیلات ۱۹۲ میلیون تومان و گروه هشت شامل استخرهای شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد کمتر از ۲۵ متر با سقف مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال است.

استاندار کرمانشاه آذر ماه امسال اعلام کرد، هشت هزار میلیارد تومان به منظور حمایت از باشگاه های ورزشی کرمانشاه که به واسطه شیوع بیماری کرونا خسارت دیده اند در نظر گرفته شده است.

به گفته هوشنگ بازوند، این تسهیلات قرار است با نرخ سود ۱۲ درصد به متقاضیان پرداخت شود و تا خرداد نیز تنفس درنظر گرفته شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار