فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۲۶ طرح عمرانی و تسهیلاتی در ایام دهه مبارک فجر با ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 26 January 2021
به گزارش تابناک کرمانشاهبه نقل ازایرنا،نورالدین فرزادی پور روز سه شنبه با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: از مجموع این طرح ها ۱۵ طرح عمرانی با ۲۱۳ میلیارد ریال در بخش های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزشی، فرهنگی و برق رسانی روستایی است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۱ طرح آن نیز تسهیلاتی شامل طرح های ذرت خشک کنی، بومگردی، خدمات رفاهی و رستورانی، تولید آب معدنی، پوشاک و سبدسازی با ۲۰۲ میلیارد ریال است که ۶۸ نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: انسان های بزرگی از تمام هستی خود برای پیروزی انقلاب و تحول و پیشرفت و دستیابی به اهداف انقلاب مایه گذاشتند و اکنون انقلاب یک حاکمیت نوظهور و به عنوان الگویی در دنیا معرفی شده است.

فرزادی پور ادامه داد: امروز ما وظیفه داریم که امانت سنگین شهدا و ایثارگران را برای دفاع از انقلاب اسلامی به آیندگان تحویل دهیم.

او ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به سختی ها و آسیب های دشمنان در این مدت بالاتر بوده و همین امر باعث بالا رفتن تاب آوری ما در برابر دسیسه های دشمنان شده است.

وی گفت: اولین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم همین دموکراسی و انتخاب آزادانه سرنوشت کشور توسط خود مردم است زیرا امروز هجمه تبلیغاتی دشمنان برای سیاه نمایی علیه کارآمدی نظام وانقلاب بسیار زیاد است از این رو دهه فجر بهترین فرصت برای بررسی کارآمدی و خدمات انقلاب و بیان دستاوردها به مردم و تجدید قوا است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب تاکید کرد: انقلاب دستاوردها و خدمات ارزشمندی انجام داده از این رو این دستاوردها باید در دهه فجر برای مقابله با سیاه نمایی دشمنان بیان شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار