معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه نظارت‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۶۷ هزار و ۷۴۰ بازرسی از مراکز و اماکن انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،ابراهیم شکیبا  از تداوم اقدامات تیم‌های نظارتی در مدیریت و پیشگیری از بیماری کووید۱۹ (طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) خبر داد و اظهار داشت: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از اول آذر و از استان کرمانشاه آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح، با بکارگیری بیش از ۱۴۹ تیم نظارتی شامل نیروهای بسیج و داوطلبین جمعیت هلال احمر با نظارت بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای بازرسی‌ها از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی تشدید شده است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون بیش از ۶۷ هزار و ۷۴۰ بازرسی از مراکز و اماکن انجام شد، همچنین ۴ هزار و ۴۵۰ اخطار جهت واحدهای متخلف صادر و ۵۹۸ واحد نیز از فعالیت آن‌ها جلوگیری و تعطیل شدند و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

شکیبا تصریح کرد: نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان درخواست می‌کنیم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، ضمن استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باسامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار