رئیس هیات والیبال کرمانشاه گفت: رقابت های گروه "الف" لیگ زیرگروه دسته اول والیبال کشور از فردا(هفتم بهمن) با حضور 9 تیم در کرمانشاه آغاز می شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 25 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرهمند سال افزون بااشاره به حضور تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ زیرگروه دسته اول والیبال کشور، اظهار کرد: پس از اینکه نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی در رقابت های لیگ دسته اول والیبال حضور پیدا کنیم، در رقابت های زیرگروه این لیگ شرکت کردیم.

وی تصریح کرد: این رقابت ها با حضور 18 تیم در قالب دو گروه 9 تیمی برگزار می شود که کرمانشاه میزبانی دور رفت گروه "الف" این لیگ را برعهده دارد.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: امروز(دوشنبه) هفت تیم میهمان حاضر در این رقابت ها از استان های قزوین(دو تیم)، مشهد، قم، تهران، یزد و تبریز وارد کرمانشاه خواهند شد و رقابت ها از فردا آغاز می شود و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: رقابت این تیم ها در دو سالن شهید هادیان و شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی بدون حضور تماشاگران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سال افزون در ادامه سطح آمادگی تیم کرمانشاه برای حضور در این رقابت ها را خوب توصیف کرد و گفت: از حدود دو ماه پیش تمرینات تیم را با جذب چند والیبالیست غیربومی و بکار گیری بازیکنان جوان کرمانشاهی آغاز کرده ایم و در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه باشگاه بعثت حامی مالی تیم والیبال کرمانشاه در این رقابت ها خواهد بود، افزود: یکی از مهمترین اهدافی که از حضور در این رقابت ها بدنبال آن هستیم، کسب تجربه و آینده سازی برای والیبال استان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار