علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم باید پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 25 January 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با تمام تلاش هایی که در مجموع استان صورت گرفت در شهرستان صحنه نیز بحث ایجاد محدودیت ها و طرح شهید سلیمانی، همچنین همکاری خوب مردم، منجر به تغییر وضعیت به رنگ آبی شد. با این وجود چند روزی است که آمار رو به افزایش است، باید توجه داشت حفظ وضعیت کنونی نیازمند رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تعداد بستری ها در صحنه افزایش یافته، خاطر نشان کرد: در هفته گذشته تقریبا ۴ بستری داشتیم در حالی که این تعداد روز گذشته به ٧ نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان صحنه در خصوص نحوه برگزاری برنامه ها دهه مبارکه فجر افزود: امسال اغلب برنامه ها به شکل مجازی برگزار می شود، خصوصا ٢٢ بهمن که راهپیمایی به شکل موتوری است، سایر برنامه ها نیز تا حد امکان در فضای باز برگزار می شود، به نوعی که علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی ایام مختلف را نیز گرامی می داریم.

این مسئول در خصوص بازگشایی و نحوه برپایی کلاس ها پایه اول و دوم ابتدایی در صحنه تصریح کرد: در جلسه ای که در شورای آموزش و پرورش برگزار شد، بیشتر تاکید بر برپایی پایه های اول و دوم ابتدایی بوداما در جمع بندی به این نتیجه رسیدیم که خانواده ها با حضور فیزیکی فرزندانشان در کلاس ها موافق نیستند.

حیدری تاکید کرد: با این وجود مدارس را هماهنگ کرده ایم تا در طول هفته، یک روز را معلمین، برای رفع اشکال دانش آموزان در درس های خاص اختصاص دهند. این کلاس ها با رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است. لازم به ذکر است که حضور در مدارس کاملا اختیاری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار