استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات وضعیت پروژه مسکن مهر پاوه گفت: راه و شهرسازی موظف است تا پایان اسفند ماه نسبت به رفع مشکل آسانسور ۱۹۲ واحد مسکونی آماده تحویل اقدام نماید.  
کد خبر: ۹۳۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 24 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ؛ «هوشنگ بازوند» در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر پاوه که با حضور رییس کل دادگستری استان، معاون عمرانی، فرماندار پاوه، مدیران کل راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسوولین ذی ربط برگزار شد، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر پاوه مشکلات زیادی داشت که با تلاش صورت گرفته پروژه آماده تحویل گشته و برای اتمام امور علاوه بر تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی ربط، همکاری ذینفعان، تعاونی و مردم نیز ضروری است تا واحد‌های باقی مانده نیز به متقاضیان واگذار شود.


وی افزود: عملیات احداث پروژه که در ۲ فاز ۱۹۲ و ۲۳۶ واحدی اجرا شده و وزارت راه و شهرسازی بعد از تحویل این پروژه از بنیاد مسکن متعهد شده که مسکن مهر پاوه را تا پایان سال جاری تحویل دهد.


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه طبق گزارش ارائه شده عملیات احداث ۱۹۲ واحد از پروژه به اتمام رسیده و تنها مشکل آسانسور آن‌ها باقی مانده که آن هم تا پایان همین ماه مرتفع می‌شود، خاطرنشان ساخت: اتمام پروژه مسکن مهر پاوه نیازمند همکاری بیشتر متفاضیان است و راه و شهرسازی نیز با کسب تاییدیه آسانسور پروژه ۱۹۲ واحدی را کسب امکان تحویل نهایی را فراهم خواهد کرد.


بازوند خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: باید بر اساس تعهد و قولی که به مردم داده ایم، عمل کنیم و در چنین پروژه‌های با تمام تلاش و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و البته همکاری مردم شرایط تکمیل و تحویل را تسهیل و در اتمام تسریع ایجاد کنیم، زیرا مردم مقصر تاخیر در اجرای پروژه نیستند و بر اساس تعهدات اولیه  الان منتظر هستند  واحد‌های مسکونی خود را تحویل بگیرند.


استاندار کرمانشاه گفت: اگر تعدادی از واحد‌ها نیز باقی مانده تا پایان سال تحویل نشود، راه و شهرسازی موظف است حداکثر تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ واحد‌ها را تکمیل نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار