آیت‌الله علم‌الهدی:
عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: از سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) درخواست داریم ساماندهی حاشیه شهر مشهد را با جدیت و قاطعیت پیگیری کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 12 September 2015
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا(ع)، اظهار داشت: بنده به‌عنوان یک طلبه از خدمات ارزشمند و ایثارگری‌های سردار احمدی در سمت فرماندهی سپاه امام رضا(ع) تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه مشهد افزود: کارنامه فرماندهی و زحمات سردار احمدی در طی چند سال گذشته در منصب دربانی امام هشتم، کارنامه افتخار‌آفرین و پرفضیلت است و ما امیدواریم صرف نظر از مسائل اجتماعی در این دنیا به‌عنوان ذخیره‌ای برای آخرت وی قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش سردار احمدی در ختم قائله فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت‌های مدبرانه سردار احمدی در ختم قائله فتنه 88 بسیار بااهمیت بود و وی در رفع قائله فتنه بدون کوچک‌ترین هزینه اقدامات ارزنده‌ای انجام داد.

علم‌الهدی به مسئله حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: بنده از خدمات اخیری که سردار احمدی در مسئله ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم سردار نظری نیز در این زمینه اقدامات موفقیت‌آمیزی انجام دهند.

امام جمعه مشهد سپاه پاسداران را پایگاه اقتدار برای انجام مسئولیت طلبه‌ها عنوان کرد و افزود: نهاد مقدس سپاه یک تکیه‌گاه آرامش‌بخش برای طلبه‌هایی است که قصد خدمت به انقلاب را دارند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سردار نظری خطاب به وی گفت:‌ ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد، با کمال جدیت و قاطعیت پیگیری شود.

علم‌الهدی افزود: ساماندهی حاشیه شهر به عهده دولت بوده، اما ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر به عهده تمام دستگاه‌های اجرایی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته برنامه‌ای در ارتباط با حاشیه شهر داشتیم که سردار احمدی در انجام این برنامه‌ها فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند.

خطیب جمعه مشهد اضافه کرد: مقام معظم رهبری به خاطر دغدغه‌ای که در مورد حاشیه شهر داشتند به بنده دستور دادند، اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد که به همین منظور ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد تشکیل شد و هر دستگاهی به نوبه خود فعالیت‌هایی در این زمینه انجام داد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار