کد خبر: ۹۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 12 September 2015
مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان تا سال 95 خبر داد و گفت: شاخص گازرسانی گیلان به 76 درصد رسیده‌است.
خبرگزاری فارس: شاخص گازرسانی گیلان به 76 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، جمشید ظهیری صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های گازرسانی این شهرستان اظهار کرد: تمام روستاهای بالای 20 خانوار گیلان تا پایان سال 95 گازدار می‌شوند.

وی به توجه وزارت نفت در گازرسانی به مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: شاخص گازرسانی گیلان به 76 درصد رسیده‌است.

ظهیری در ادامه شاخص گازرسانی روستایی رودبار در سال 92 را 23 درصد خواند و افزود: اکنون شاخص مذکور به 51 درصد رسیده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان طول شبکه تغذیه و توزیع اجرای پروژه‌های گازرسانی در رودبار را 655 کیلومتر عنوان کرد و گفت: تعداد 15 هزار و 199 انشعاب گاز در رودبار نصب شده‌است.

وی با اشاره به اینکه رودبار 26 هزار و 76 مشترک گاز دارد، بیان کرد: هفت شهر رودبار زیرپوشش گازرسانی هستند ضمن اینکه پنج جایگاه سوخت گاز طبیعی در این شهرستان راه‌اندازی شده‌است.

ظهیری از گازرسانی به 18 هزار و 509 خانوار شهری رودبار خبر داد و تصریح کرد: درصد برخورداری شهروندان رودباری از گاز طبیعی شهری 99.4 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه به 46 روستای رودبار گازرسانی شده‌است، خاطرنشان کرد: 6 هزار و 451 خانوار روستایی شهرستان مذکور از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی به گازرسانی به 12 روستای رودبار تا پایان امسال اشاره کرد و یادآور شد: هفته دولت امسال 11 روستای رودبار با اعتبار 8 میلیارد و 572 میلیون تومان گازدار شدند.

ظهیری با اشاره به گازرسانی به روستاهای «چهارمحل»، «براگور»، «دلدیم بزرگ»، «شهربیجار»، «شیخ‌علی توسعه»، «کوکنه»، «کندلات»، «لیافو»، «میرزا گلبند»، «اسطلخ‌جان» و «شهران» در هفته دولت امسال، اظهار کرد: 72 هزار و 738 متر برای گازرسانی به روستاهای مذکور شبکه‌گذاری انجام‌شده و 2 هزار و 143 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تعداد 178 روستای رودبار را دارای کد گازرسانی اعلام کرد و افزود: 46 روستا زیر 20 خانوار هستند.

وی با بیان اینکه بالاترین اعتبارات برای جبران عقب‌ماندگی گازرسانی پس از شهرستان رشت به رودبار اختصاص داده شده‌است، تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای رودبار در دو مرحله برنامه‌ریزی شده‌است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار