فرماندار قصرشیرین آخر هفته محدودیت تردد را برای این شهرستان اعلام کرد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، از ورود هرگونه خودرویی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 04 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس مرادعلی تاتار ، اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا شهرستان تصمیماتی گرفته شده مبنی بر اینکه در روز‌های پنجشنبه و جمعه از ورود خودرو‌هایی با پلاک‌های غیربومی جلوگیری شود.

وی وضعیت شهرستان قصرشیرین به لحاظ شیوع ویروس کرونا را زرد اعلام کرد و افزود: قصرشیرین در این ایام با توجه به آب و هوایی خوب و مردمان خونگرم و میهمان‌نواز معمولا پایان هفته‌ها پذیرایی میهمان زیادی است به طوری که طی هفته گذشته جمعیتی که وارد شهرستان شده بودند تقریبا دوبرابر جمعیت خود قصرشیرین بود.

فرماندار قصرشیرین با اعلام اعمال محدودیت تردد در روز‌های پایانی هفته، گفت: این اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در راستای جلوگیری از ورود هرگونه خودرویی با پلاک غیربومی به قصرشیرین، تا زمانی که وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا عادی و سفید شود، ادامه خواهد داشت.

وی با عذرخواهی از مردم در راستای پذیرش میهمان، گفت: عدم میزبانی از میهمانان برای مرزداران غیور این منطقه ناراحت کننده است، ولی از طرفی این ممنوعیت‌ها برای حفظ سلامتی خود آن‌ها است تا این موضوع تبدیل به یک بحران کرونا نشود

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار