رامین پهلوانی در گفتگو با تابناک:
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: بازرسین اتاق اصناف با جدیت تمام پای کار هستند و با متخلفان برخورد قاطع صورت می پذیرد.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 03 January 2021

رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:بازرسان ما همه روزه و به صورت مکرر در بازار حضور دارند و بررسی های لازم را با جدیت انجام می دهند.

وی افزود: در ارتباط با گران فروشی و کم فروشی پرونده های فراوانی داریم که تمام آنها بررسی و جهت اقدامات بعدی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شوند که بالغ بر ۳۰ تا ۴۰ پرونده در روز هستند.

پهلوانی تصریح کرد: بازرسی های ما در زمینه های مختلفی است مانند گران فروشی، کم فروشی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه با توجه به شرایط پیش آمده از کرونا و نظارت بر چگونگی اجرای تخفیف کلاها توسط فروشگاه ها که گاهی مشاهده می شود بر روی محصول قیمت جعلی درج می شود و با نرخ بالا و به بهانه تخفیف به فروش می رسد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف تاکید کرد: اقدامات و بازرسی های ما شامل حال تمام فروشگاه ها، از بزرگترین فروشگاه سطح شهر تا کوچکترین آن می شود و براساس دستور اتاق اصناف کشور و ماده ۹۲ قوانین نظام صنفی موظف به اجرای دستورات هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار