یادداشت مدیر مسئول تابناک کرمانشاه:
امیدها برای رهایی از بیماری منحوس کرونا با ساخت نمونه ایرانیِ واکسن این بیماری بار دیگر زنده شد و تزریق آن بر چهار داوطلب تا کنون با موفقیت پیش رفته، نقش ارزنده و موثر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این دستاورد علمی و پزشکی، ستودنی و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 03 January 2021

ساخت واکسن بیماری کرونا برگ زرین دیگری در پیشینه علمی و پزشکی کشور/ نقش ارزنده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این موفقیت ستودنی است

به گزارشتابناک کرمانشاه،رحمت جلیلیان مدیر مسئول خبرگزاری تابناک کرماتشاه، امیدها برای درمان و رهایی از ویروس منحوس کرونا در جهان دانشمندان و متخصصین را بر آن داشت تا به ساخت واکسن کرونا اقدام کرده و بشر را از این بلای نابهنگام نجات دهند، در ایران اسلامی، وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، مسئولین و رسانه ها از ابتدای اپیدمی تا کنون پای کار بوده و تمام توان خود را در مهار کرونا به کار گرفتند.

حالا با گذشت چند ماه فرایند ساخت نمونه ایرانی واکسن کرونا با همت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تلاش های دکتر مخبر رئیس محترم این ستاد، تکمیل و بر روی چهار داوطلب تزریق شد، این افتخار در میانه یأس های چند ماه اخیر مایه مباهات و شعف ملت شریف ایران خواهد بود و علی رغم نقدها و تاختن های گاه و بیگاه به عملکرد مسئولین، امروز نوبت به قدردانی از تلاش های آن ها است.

باید بر خود بالید که بار دیگر دانشمندان و متخصصین توانای ایرانی با وجود فشارها، تحریم ها و کوشش قدرت های جهانی جهتِ منزوی و محدود ساختن دستاوردهای علمی کشورمان، توانستند موفقیت این چنینی به دست آورند و گام مهمی در راستای بهبودی شرایط سلامت جامعه بردارند.

نقش ارزنده و تاثیرگذار ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در این موفقیت بر همگان روشن است و باید قدردان و قدرشناس این خدمات باشیم. همچنین حضور فرزند دکتر مخبر میان داوطلبین امیدواری ملت را دوچندان کرد و باید این عمل جسورانه و فداکارانه را از سوی ایشان و سه داوطلب دیگر به فال نیک گرفت.

واکسن کرونا ویروس قطعا برگ زرین دیگری در پیشینه علمی و پزشکی کشورمان است که با امید به خدای متعال و همت و حمایت های مسئولین به مرحله ی اجرای عمومی درخواهد آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار