فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ولایتمداری را شاخصه بارز مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: مکتب سلیمانی نگاه ولایتمدارانه را سبب موفقیت، عاقبت‌بخیری و رضایتمندی خداوند می‌داند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 02 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سردار بهمن ریحانی امروز در همایش بزرگ بصیرتی نخستین مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند، شهید سلیمانی یک فرد نبود، یک مکتب برای تمام افراد آزاده است که در مکتب امام راحل (ره) پرورش یافت بود.

وی ادامه داد: مکتب امام (ره) و شهید سلیمانی بر پایه توحید واقعی و آموزه‌های دین اسلام استوار است که با ویژگی‌های بسیار، نگاه عمیق و نافذی به اسلام ناب محمدی دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه، ولی فقیه در مکتب امام راحل (ره) و مکتب سلیمانی، افزود: در مکتب امام (ره) آمده، پشتیبان ولایت فقیه باشد تا آسیبی به این مملکت نرسد و مکتب سلیمانی نگاه ولایتمدارانه را سبب موفقیت، عاقبت‌بخیری و رضایتمندی خداوند می‌داند.

وی ولایتمداری را شاخصه بارز مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: باید با پیروی از مکتب امام و شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده راه این شهید عزیز محور مقاومت باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار