مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه امتیاز کل این شرکت نسبت به دوره قبل ۴۹ درصد در محورهای ۹ گانه مورد ارزیابی افزایش یافته است، افزود: هر ساله این ارزیابی توسط شرکت ملی گاز ایران ابلاغ و اجرا می گیرد و کلیه شرکتهای تابعه در محورهای ۹ گانه مورد سنجش قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 02 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی از کسب رتبه بسیار خوب این شرکت در بین ۳۱ شرکت گاز استانی کشور خبر داد و گفت: این ارزیابی در ۴ سطح برتر، بسیار خوب و قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر توسط شرکت ملی گاز ایران ارزیابی شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه تعیین شاخص های هدفمند و نتیجه گرا و استانداردهای کیفی مرتبط با بهروری، منجر به رشد ۱۳۶ درصدی امتیاز شرکت در شاخص الگوی مصرف و بهروری شده است ،اظهار داشت: در زمینه بکارگیری و توسعه سامانه های الکترونیک و فن آوری های نوین نیز منجر به کسب رتبه دوم در این شاخص گردیده است.

وی افزود: ارزیابی عملکرد ششمین دوره سنجش سلامت اداری در ۹ محور، توسط شرکت ملی گاز ایران ایران ترسیم شده که خوشبختانه این شرکت در این ارزیابی، با رشد ۴۹ درصدی امتیازات نسبت به سال قبل، رتبه " بسیار خوب" را کسب نموده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به محورهای ۹ گانه این ارزیابی اشاره کرد و گفت: محورهای مورد سنجش این ارزیابی شامل آموزش و مهارت و توسعه فرهنگ دینی و اخلاقی، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فن آوری نوین و نیز نظارت و کنترل داخلی بوده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار