کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی که با همکاری مردم به اجرا درآمده در بهبودی وضعیت شهرستان‌ها و مهر بیماری کرونا بسیار موثر بوده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 02 January 2021
طرح شهید سلیمانی در بهبودی وضعیت شهرستان‌ها و مهار کرونا ویروس بسیار موثر بوده است

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بعد از اجرای محدودیت‌های اخیر وضعیت شهرستان دالاهو نیز به مانند سایر شهرستان‌ها از جهت شیوع ویروس کرونا بهبود یافته و آمار‌های شبکه بهداشت و درمان این موارد را نشان می‌دهد.


وی با بیان اینکه وضعیت کنونی حاصل همکاری مداوم مردم و دستگاه‌های ذیربط با اجرای محدودیت‌های کرونایی است، خاطر نشان کرد: مردم دورهمی را حذف کرده و حضور در اجتماعات را کاهش دادند.


فرماندار شهرستان دالاهو ضمن قدردانی از مردم و دستگاه‌ها بابت همراهی با محدودیت ها، ابراز داشت:
در این روز‌ها تداوم رعایت پروتکل‌ها از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در اجتماعات توصیه می‌شود تا ضمن حفظ وضعیت موجود شرایط بهتری برای رونق کسب و کار‌ها فراهم شود.


این مسئول طرح شهید سلیمانی را در بهبودی روند کاهش آمار مبتلایان بسیار موثر دانست و خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح محل به محل در حوزه اصناف هم ورود کردیم و تمامی اصناف را پای کار آوردیم.


محمدی تاکید کرد: سمن ها، ان جی یو‌ها و شبکه بهداشت و درمان در محلاتی که بعضا آسیب پذیر بودند و رعایت موارد بهداشتی در آن‌ها کمرنگ‌تر بود، تست گرفتند به این ترتیب شهرستان در مدار مناسبی قرار گرفته و تداوم این طرح به کاهش آمار مبتلایان کمک زیادی خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار