حمیدرضا پوریانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل زندان ها استان کرمانشاه گفت: در ابتدا کار و با شروع دوره جدید مدیریت زندان ها برنامه هایی در حضور استاندار مطرح شد که انتقال زندان دیزل آباد به خارج از شهر در اولویت آنها قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 27 December 2020

حمیدرضا پوریانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی نشستی که با استاندار کرمانشاه برگزار شد، مشکلات اداره زندان ها مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه برنامه ها دوره مدیریت جدید اداره امور زندان ها و گزارشی در خصوص وضعیت اعتبارات عمرانی و برنامه ها کاهش جمعیت کیفری به استاندار ابلاغ تا مساعدت های لازم به عمل آید.

مدیرکل زندان ها کرمانشاه خاطر نشان کرد: در مدیریت جدید، اولویت ما انتقال زندان دیزل آباد به خارج از شهر است، کاهش جمعیت کیفری زندان ها با کمک مراجع قضایی، ایجاد اشتغال پایدار در داخل زندان ها و استفاده از گروه های جهادی در همه اقشار و توجه به کاهش ورودی زندان ها از دیگر برنامه ها ما است

پوریانی در پایان گفت: استاندار کرمانشاه در این جلسه ضمن تایید برنامه های مطرح شده ابراز امیدواری کردند که در اجرای برنامه های موجود و رفع موانع مساعدت لازم را داشته و در این خصوص هم دستوراتی صادر کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار