مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصر شیرین ضمن قدردانی از همکاری مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و بهبودی وضعیت کرونا در این شهرستان، گفت: مردم همچنان در خانه بمانند و با عمل به توصیه های بهداشتی در مهار و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 26 December 2020

مراد علی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:وضعیت شهرستان قصر شیرین در حال حاضر زرد است، همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای تمام دستورالعمل های بهداشتی، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در کوچه و محلات و شناسایی افرادِ مشکوک و قرنطینه آن ها از جمله مواردی است که منجر به بهبودی وضعیت شهرستان قصر شیرین شد.

وی ادامه داد: بازگشایی بازارها نیز با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا در شرایط مختلفِ سفید، زرد، نارنجی و قرمز، اجرایی می شود. در حال حاضر بر اساس دستور العمل های موجود اکثر گروه ها به جز گروه های یک که شامل تجمعات، رستوران ها و میادین ورزشی هستند، تمامی فعالیت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در قصر شیرین برقرار هستند.

فرماندار قصر شیرین ضمن قدردانی از شهروندان فهیم، از آن ها درخواست کرد همچنان در خانه بمانند و تاکید کرد: لطفا از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کنید، همچنین دورهمی ها و مهمانی های زمستانه را تعطیل کنید چرا که با همراهی مردم و کاهش دورهمی ها، زنجیره انتقال کرونا نیز قطع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار