آقایان مسئول ! ماه هاست که باشگاه های ورزشی واماکن ورزشی بخش خصوصی و دولتی به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده اند که بیشتر آنها در آستانه و رشکستگی هستند حال این سوال پیش خواهد آمد که چطور یک شخص که به دنبال منافع اقتصادی خود از مرکز کشور راهی دهلران شده است در سالن ورزشی دولتی مجوز دایر کردند نمایشگاه را اخذ می کند ولی ماه ها سالن های ورزشی بخش خصوصی به خاطر جلو گیری از کرونا پلمب ویا تعطیل شده اند ؟
کد خبر: ۹۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 25 December 2020

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: حدود یک سال است برای کنترل و کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا علاوه بر تعطیلی برخی صنوف ،تمام مناسبت ها ،همایش ها وحتی جلسات مهم سران کشور ها لغو شده است که در این راستا نیز در کشور ما اقدامات مشابه ای به صورت شل کن سفت کن به اجرا در آمده است .

این روزها شاهد دست به دست شدن پوستر ایجاد نمایشگاه تخصصی مبلمان ولوستر در سطح یکی از سالن های ورزشی شهرستان دهلران توسط بخش خصوصی در فضای مجازی هستیم که برگزاری و ایجاد این نمایشگاه با صحبت مسئولان ستاد کرونا در تضاد است اینکه برگزار کنندگان این نمایشگاه چطور و از کدام نهاد مسئول مجوز ایجاد نمایشگاه در اماکن ورزشی آن هم در این شرایط بد کرونا اخذ کرده اند جای سوال دارد ؟

آقایان مسئول ! ماه هاست که باشگاه های ورزشی واماکن ورزشی بخش خصوصی و دولتی به خاطر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده اند که بیشتر آنها در آستانه و رشکستگی هستند حال این سوال پیش خواهد آمد که چطور یک شخص که به دنبال منافع اقتصادی خود از مرکز کشور راهی دهلران شده است در سالن ورزشی دولتی مجوز دایر کردند نمایشگاه را اخذ می کند ولی ماه ها سالن های ورزشی بخش خصوصی به خاطر جلو گیری از کرونا پلمب ویا تعطیل شده اند ؟

آقایان مسئول ! یک سال اخیر که اکثر مردم و صنوف دچار ضرر مالی و اقتصادی شدند اند چه ضرورتی دارد که یک شخص که منافع اقتصادی خود را دنبال می کند در شهرستان دهلران نمایشگاه مبلمان و لوستر دایر کند که به تازگی از وضعیت قرمز خارج شده است آیا ایجاد این نمایشگاه که با ازدحام جمعیت مواجه خواهد شد دوباره شرایط را تغییر نمی دهد ! به راستی سلامت مردم مهم است یا کسب در آمد یک شخص پایتخت نشین !

اعضای ستاد کرونا در استان وشهرستان دهلران بخصوص ورزش وجوانان که مکان را در اخیار این نمایشگاه قرار داده است به این مهم توجه کنند که شهرستان دهلران فاقد دستگاه تشخیصی کوید 19 به نام سی تی اسکن است واگر شهروندان درگیر این ویروس شدند آیا آنها و متصدی نمایشگاه پاسخگو سلامت مردم که آوره شهر های دیگر برای درمان می شوند خواهند بود ؟

در شرایط کنونی و اقتصادی ناشی از کرونا اکثر تولیدی های مبلمان در شهرستان و کسبه دچار مشکل وکسب در آمد شده اند مگر می شود که یک نمایشگاه در این شرایط بد اقتصادی برای یک هفته با پرداخت اندکی پول به ... میلیون ها تومان به جیب بزند و راهی پایتخت شود و کسبه دهلران بمانند با بدهی و اقساط سر رسید گذشته به راستی به کدامین گناه ؟

بدون شک برگزاری نمایشگاه‌ها در شرایط کنونی بازی کردن با جان وسلامت عمومی جامعه و مردم است و اگر این نمایشگاه دایر شود قطعا مهار این ویروس در شهرستان دهلران و مرگ میر ناشی از آن ناکام خواهیم ماند چرا که کادر درمان در یک سال اخیر از جان خود مایه گذاشته اند تا جان را نجات دهند پس نباید نسبط به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا بی‌تفاوت باشیم آقایان مسئول !

آقایان مسئول ! پس از شیوع ویروس جدید کووید ۱۹ در انگلیس و جهش آن در برخی کشور ها بسیاری از کشورهای دنیا هرگونه ورود و خروج مسافر، کالا از انگلیس به کشورهای خود ‌جلوگیری کردند تا توانسته باشند در مقابل با نوع جدید و جهش یافته ویروس کووید ۱۹ در انگلیس به کشور خود مقابله کنند که برابر تصمیم مسئولان کشور ما نیز این هم در راستای کنترل این ویروس تمام مراودات تجاری و.. خود را با انگلیس کم رنگ کرده است هرچند بر اساس اظهار نظر مینومحرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا ما هاست این ویروس وارد کشور ما شده است آیا به راستی می توان سلامت و حفظ جان مردم در این روزها که شاهد جهش ویروس کرونا هستیم با ایجاد یک نمایشگاه بی اهمیت بود ؟

حال که برخی کشورها ی دنیا در حال خرید واکسن این ویروس هستند در کشور افراد مسئول وغیر مسئول با اظهار نظر های مختلفی در خصوص خریدن یا نخریدن این واکسن وارد میدان حوزه تخصصی درمان شد اند که نباید از سرزمین بلادکفر، واکسن وارد کرد چه خوب است این افراد متخصص در خصوص برگزاری نمایشگاه ها و موارد دیگر هم اظهار نظر کنند چون اینجا هم بحث سلامت مردم است و باید به گفته های خودمان در خصوص تجمعات ایمان داشته باشیم و نباید این مصوبات تنها روی کاغذ حک شوند .

آنچه که مهم است برابر اظها نظر مسئولان تا یک سال آینده خبری از واکسن کرونا تولید داخل نیست و ،ویروس کرونا نیز با سرعت بیشتری منتقل می‌شود امیدواریم شهروندان سلامت خود وخانواده هایشان را فراتر از نمایشگاه ویا هر موضوعی دیگر بدانند واز حضور در رویداد های مختلف خود داری کنند چرا که مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی است موضوعی که مسئولان نباید فراموش کنند امید است فرماندار توانمند دهلران ، دادستان و اعضای ستاد کرونا شهرستان به صورت جدی به این موضوع ورود و مانع ایجاد نمایشگاه در شهرستان شوند ./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
کنسل شده انگار. درسته؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار