معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در ارزیابی سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در رابطه با سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، استان مرکزی رتبه برتر کشوری را در آبانماه کسب کرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 24 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان افزود: در ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در بازه زمانی آبان ماه سال جاری سازمان صمت استان مرکزی توانست رتبه برتر کشوری را دربین سازمان های صمت کسب کند.
وی درباره شاخصه های ارزیابی این طرح گفت: براساس شاخص های اصلی ارسال مستمر و بهنگام نتایج عملکرد ماهانه منطبق با فروض مطروحه در شیوه نامه ، وضعیت صحت سنجی انبارها و شناسایی انبارهای جدید، تأیید و غیرفعال سازی واحدهای ثبت شده در سامانه ، وضعیت پیگیری ثبت رسید ، حواله و مراکز نگهداری کالا در خصوص انبارهای فعال (تعداد رسید انبار، تعداد حواله انبار) مورد ارزیابی قرار گرفته است .
معاون بازرسی و حمایت حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی یادآورشد : ازابتدای طرح تا کنون۷۳۵۵۰ انبار در استان مرکزی شناسایی شده که از این تعداد۶۷۹۵۴ واحد فعال بوده و در مجموع ۴۷۴۶۷ تایید و مابقی در انتظار تایید می باشد .
قربانیان درباره طرح جامه انبارها و مراکز نگهداری کالا گفت: با دستور دولت و اهتمام وزارت صمت از ابتدای دیماه سال ۹۵اقدامات اجرایی طرح " سامانه جامع انبارها " در سراسر کشور آغاز و بر اساس طرح سامانه جامع انبارها همه اشخاص حقیقی و حقوقی که کالا خرید و فروش و انبار می کنند باید آدرس و مشخصات دقیق انبارهای خود را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار