فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت کامل در مرز‌های استان کرمانشاه برقرار است و باتلاش بی‌دریغ نیرو‌های مرزبانی و هم‌افزایی مناسب با دیگر نیرو‌های مسلح، شاهد امنیتی مثال‌زدنی در سطح منطقه هستیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 23 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از مرز سومار، اظهار داشت: با استعانت از پروردگار متعال تلاشی جهادی در نیرو‌های مسلح آغاز شده که با شکل‌گیری و تحقق این هدف، فصلی نو در تقویم امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی گفت: وظیفه ما مرزداران، حفظ و حراست از نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج قاچاق و حفظ امنیت در مرز است که در راستای این وظیفه باید توان عملیاتی و آمادگی رزمی و سطح آموزش خود را ارتقا داده، تا بتوانیم مؤثرتر و توانمندتر در ایفای وظایف محوله خویش ظاهر شویم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، مرزداران را مقتدرتر و با روحیه‌تر از همیشه در انجام وظیفه و حفظ و حراست از کیان مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی در راستای افزایش تعاملات درون و برون سازمانی، به لزوم انجام هم‌افزایی با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی تاکید کرد.

گودرزی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی خاطرنشان کرد: راه این شهدا ادامه دارد و ما تا آخرین نفس از مرز‌های کشور حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان امنیت کشور ما را به هم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار