سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر از اجرایی شدن طرح شهید قاسم سلیمانی در روانسر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در شب یلدا محدودیت هایی در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 20 December 2020

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به تشکیل جلسه روز گذشته ستاد مبارزه با کرونا با دستور استاندار به منظور جلوگیری از تقویت زنجیره انتقال کرونا از شب گذشته محدودیت هایی در شهرستان روانسر همزمان با کل کشور به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: پیرو این دستور اصناف از ساعت ۱۸ روز گذشته تعطیل و ۲۰ شب ممنوعیت ترددها اجرا شده که جهت اجرای هر چه بهتر این محدودیت ها نیروهای انتظامی در سطح شهرستان فعال هستند و تخلفات ترددی با دوربین ها موجود رصد و ثبت می شوند و تا این لحظه با همکاری و همراهی مردم و صنوف مواجه هستیم و مشکل قابل توجهی پیش نیامده است.

فرماندار شهرستان روانسر در ادامه به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به محض ابلاغ دستورالعمل ها اقدام به تشکیل قرارگاه در سطح شهرستان کردیم و تمام دستگاه ها با امکاناتشان را بسیج و به کارگرفتیم و در قالب کمیته ها مختلف مانند کمیته حمایت و قرنطینه خانگی، کمیته رهگیری و مراقبت، کمیته آموزش و کمیته پایش و نظارت بحث غربالگری را انجام دادیم.

مصطفی زاده در پایان گفت: هم اکنون این طرح در قالب دو تیم نظارتی و ۱۵ تیم حمایتی در حال اجرا است و مشکل خاصی در اجرای آن در شهرستان وجود ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار