بیانیه استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه تکلیف شرعی و قلبی دفاع از جایگاه رفیع و حریم معنوی ولایت را بیش از هر زمان دیگر لازم دانست.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 19 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در بیانیه ای، تکلیف شرعی و قلبی دفاع از جایگاه رفیع و حریم معنوی ولایت را بیش از هر زمان دیگر لازم دانست.

متن بیانیه استاندار کرمانشاه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشته رخدادهای مهمی را پشت سر گذاشته و در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز با رهبری داهیانه و هدایت آگاهانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم مومن، ولایتمدار و‌ شریف ایران اسلامی سربلند بوده است.

بی‌تردید یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده در این مسیر، نقش رهبری معظم له در هدایت امور و تحقق اهداف و آرمان های سعادت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

دلبستگان انقلاب و ولایت برای پاسداشت ارزش هاي انقلابي، امام راحل (ره) و شهداء با لبیک به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در تمام موضوعات و مقاطع در حمایت از اصل ولایت فقیه، با بصیرت بالا به میدان آمده اند و ‌رسیدن به قله های افتخار و دستاوردهای عظیم در عرصه های مختلف با پیروی از ولایت تحصیل شده و ایران اسلامی امروز، پرچمدار عزت، اقتدار و استقلال در پهنه گیتی است.

دلبستگی عمیق مردم به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری حماسه‌ های ماندگاری در تاریخ انقلاب خلق کرده که منشاء هدایت نسل آینده نیز برای عبور از گذرگاه های حساس، پیچیده و دشوار قرار خواهد گرفت.

بر این اساس ضمن محکوم کردن سخنان موهن و‌ ناصواب فردی که با سوء استفاده از لباس مقدس روحانیت اقدام به توهین های آشکار به جایگاه اصیل و مترقی ولایت نموده است، برای رهبری غیور، بصیر، مدبر، آگاه، شجاع و با صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داشته و اعلام می کنیم دشمنان انقلاب با اینگونه اقدامات که بلاشک منشاء آن اسکتبار جهانی و صهیونسیم جنایتکار است به هیچ روی نخواهند توانست به پیوند عمیق ملت و ولایت خدشه ای وارد نمایند.

یقیناً مردم با بصیرت و انقلابی تا همیشه تاریخ پشتیبان ولایت فقیه و این نظام الهی خواهند بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار